7.4.2012

Räsyi, lumpui

Aah perseenleventäjäpökät mintun värisinä. Tuun käyttämään noi luultavasti loppuun. 
Mmm suklaamuruminttureppu! Niin ja sitten... ipad. Oon jo kauan miettinyt tän tai jonkun vastaavan ostoa ihan sen takia koska luen niin paljon esim. sarjiksia netistä ja toi tekis homman paljon kivemmaksi.  Tää ei oo siis vielä (jhehe) mun vaan Unskin kun se kysy että haluunko ostaa. Sitten otin sen kotiin lainaan testattavaksi. Ja se on aika kiva hehehe...e.e.


Ja jeeeeeje! Huomenna kamu tulee Japanista ja aion olla kello 19.00 vastaanottamassa mun tuliaisia ELI AINAKIN SHOUNEN JUMPPIA :3 MMMM MMMMMMM Ja jotain muutakin mutta en vielä tiedä mitä. Japanos<3

PS. Mua ottaa vähän jotenkin aivoon kun kaikki haukkuu kokoajan (Iholla) Reinoa ku se on nii kamala äijä ja aijjai. En usko et ne mitkä siitä jaksaa mäkättää ni itekkään käyttäytyy 24/7 kultaisesti omaa kumppaniansa kohtaan. Joskus se rapa vaan vähän roiskuu ja se on sentään rehellinen! Äöehe, teki mieli kirjottaa tähän lisää shaibaa aiheesta mutta en jaksa. Moi.

PS2. Sain Pleikka kakkosen lainaan. Final Fantasyt, here I come!

PS3. Tepsu ja Unski ei päästänyt mua to-pe yönä polkemaan kotiin ilman kypärää ja kahta lamppua. Käytin kypärää ekaa kertaa sitten ala-asteen! Pitäsköhä hankkia joku söpö. Ehkä musta missä on olkihattupiraattien lippu..

Ei kommentteja:

Pink Ice Cream Bar