20.8.2012

Tänne se stana osa. 23



Eli mitä haluan nyt

1. Ton mekon! Ja lisää pitkiä mekkoja, makseja ja midejä lalalaa! Harmi et just toi kyseinen yksilö maksaa vähän liikaa :( Sen selkämyskin on niin uuu!
2. No noi Jeffrey Campbellin kengät! Oon vaan kuolannu noita jonkun kuukauden tässä näinnniin. Mun on vaan pakko saada ne talveks. Ja syksyks. Näin tänään ensimmäistä kertaa Porissa jollain kuumalla tytöllä noi samaiset kengät jalassa ja ne näytti niin ihanilta että mun sisäisen materialistilorttoni sydän suli.
3. Olympus Pen ja kumppanit. Tästä oonkin selittäny että miksi (pieni koko, kätevyys, oma laiskuuteni).
4. Nintendo DS. Meinasin jo joku päivä ostaa gigantista ton mut haluisin sit kuitenki toisen värisen kun se mitä hypistelin siellä... moi.
5. Haluisin ihan hirveesti sellaisen hattaramaisen vaaleanpunaisen tukan, mikä tarkottas et mun pitäs vaalentaa hiuksia ihan helvekosti. Olisin muuten jo alkanut prosessiin mut en tiedä kestääkö mun hiukset sitä tällä hetkellä. Ei varmaankaan. Ostan peruukin.
6. Lisää ylipolvensukkii!1 Ostin just yhdet lindexistä, 8,99 euppaa ja toinen niistä meni hukkaan samana iltana. Mun on oikeesti turha ostaa pipoja, kaulaliinoja, lapasia, sukkia tai ponnareita kun ne on AINA hukassa. Oon maailman huolimattomin heppu.

4 kommenttia:

Jenny-O kirjoitti...

Mun frendi kauppaa just noita Litoja blogissaan! Onks sun kokoa? http://taasyksikynsiblogi.blogspot.fi/2012/08/aiheen-vieresta.html

Mia kirjoitti...

Oh my!!! menin heti tsekkaamaan mut ne on yhen koon liian isot :(((( tai yleensä 38 on just passeli ja 39 vähä liian iso. Mut vois tutkii vähä noita mittoja noista kenkäsistä.

Anonyymi kirjoitti...

Heippa Mia! Sulla oli täällä joskus jotain koukuttavia pelejä.. Ootko kokeillut Youda sushi cheffiä? Aivan mainio peli! Löytyy tuolta: http://www.addictinggames.com/strategy-games/youdasushichef.jsp

Toinen minkä haluan jakaa niin tommonen elokuva kun Alamar, aivan huikean hieno elokuva, pääsi ihan mun lempilefuihin..

T: elias

Mia kirjoitti...

En oo, mut pitää varmaan kokeilla (eli ei pitäis kokeilla koska nytki mun pitäis tehdä vaikeita koulutehtäviä mut pelaan.. :D)

Ja pistetään elokuvakin korvan taakse! Mul tosiaan kaikki elämä on ollut nyt vähän olematonta kun oon vaan pelannu ja käyny koulussa.. :D Kaveritki jo huomauttelee, en ees oo päivittäny tätä blogia!

Pink Ice Cream Bar