18.1.2013

Sul toimaa kyl peba ja reidet ko nakit ja muussi



Tekis mieli mussuttaa tähän tukuttain jotain Dieettishaibaa. Oon ollut nyt tällee tän vuoden alkajaisiksi sellaisella turhan kalliilla kuntoiludieetillä. Aluks on mennyt ihan hyvin ja olo on ollut paljon parempi kuin joululomalla hulluksi menneen lonkerolla läträämisen + syöpöttelyn jälkeen. Mutta nyt kaks päivää on ollut täyttä helvettiä ja oon vaan ajatellut Arnoldsin kinuskidonitseja, tauotta. Eilen kävelin vielä Bepopin läpi koska oli kylmä ja jouduin kulkemaan kyseisen puljun ohi. Voi morjes. Onneks olin vahva eukko!

Enkä yleensä tykkää tälläisistä tiukoista dieettijutuista, mutta haluan itteni mukavaan kuntoon joten ajattelin vuoden ekat viikot vetää täysillä ja niiden jälkeen sallia välillä vähän herkkupäiviä! Haluan taas vatsalihakset ja paremman yleiskunnon. Onneks marjo on mun kanssa tässä mukana niin ei voi luovuttaa koska olisin sitten vaa totaalinen nuhjuke sängyn alla. No mut, enää reilut pari viikkoa matkaa taaperrettavana ekaan välietappiin.

 ihanaisat uudet kenkät
Nii ja

- koulussa on kivaa. Nyt alko pitkä ohjelmoinnin kurssi ja se on ihan kiva hihi.
- oon miettinyt paljon uutta tukkaa. Joku tällanen?
- < 3333333
- huomenna vapaapäivä ja Ikeaan. Saan vihdoinkin keittiöön maustehyllyn. Ja lehtitelineen vessaan.......
- kauhee nälkä. Ei olis pitäny valvoo (klo 3.17)

MUT NY ÖIÖI ja olipas iha harmonikasta koko tää päivitys.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tärkeintä on että tissit ja housujen peittämä p*llu näkyy!

Pink Ice Cream Bar