16.11.2012

Like a boss

Remppaa ja elämistä kahden kämpän välillä, tosi jee... No ehkä viikonloppuna vaan yhden. Koulu ressaa, viime viikko on ollu from hell. Ensin koulussa, sit koneelle ja siinä istumista niin kauan koulujuttujen kimpussa kun vaa pystyy ja sitten taas unosia ja rumba jatkuu. MUT NYT ON PERJNTAI ! Ja tänään maalataan. Huomenna sit lisää koulutehtäviä.


Ostin uuden lumipallolampun. Nää on nii kivoi.


He haaveilevat paremmasta maailmasta. Mä haaveilen maailmasta ilman näiden käyttämistä. Eli et remppa olis ready.


Mu retrovaatehuoneeni. Sain jonkun shokin kun löysin tän ja tajusin et jumalaut MULLA ON VAATEHUONE. En oo KOSKAAN omistanu vaatehuonetta ja oon haaveillu siitä aina ;___;


Noi koneet on kyl tosi rääkättyi. Varsinki ko mä kasaan ja puren niitä. Oon aika hyvä! Ja mangorahka on hyvää, jokaisen nörtin mainio välipala.

Jeajjea


Ton naisen ohjenuora on hyvin käytetty mun tapauksessani


Oi kyl niin helkkarin äässistä repii noit tapeteit. Piti tehä yhes illas, meni neljä. Must tuntuu et sain lihaksii sen koko prosessin jälkee. Kuus tapettia päällekkäin ja välis yks maalikerroskin, ah autuutta. Ja en koskaa kato enää kameraa koska en nähtävästi käytä enää meikkiä. Alan oikeesti muuttumaa perus likaseks teekooks.

Ei kommentteja:

Pink Ice Cream Bar