2.12.2012

life what r u doing

Otin tän kuvan sen jälkeen kun olin ottanu buranaa, strepsilssiä ja juonu finrexiä. Olin siis kipee ja mut oli pakko päästä kinoon kattoon punkkii. lauantaina en ollu enää kipee, kaks lonkeroo hoiti hommansa.

Täs on nyt muutamia maininnan arvoisia asioita

- Kaks viikkoa koulua, ensviikolla lähinnä lukemista niin helkkaristi. sit alkaa KOLMEN VIIKON JOULULOMA. PIDÄN TUPARIT JOSKUS SILLON SIT. TERVETULOO, te oikeat kaverini ja kaverinkaverit. Toivottavasti mun stressihiustenlähtö loppuu

- Oon juonu liikaa kirsikkakolaa

- Oottelen soffaa ja telkkaria

- Oon kaikinpuolin onnellinen

- Keskiviikkona täytän 24 v. fuuck...



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

KIRKISKKAKOLAA WTF
T LapA

Mia kirjoitti...

i know it's little hard for u but cherries a good yo

Pink Ice Cream Bar