18.8.2013

LALLALLLLALLLLAAAA


Mulla on nähtävästi nykyään tosi pirteän värisiä asuja.  Mut oikeesti,  RAKASTAN NOITA HOUSUJA! Olin jo kassalla Vilassa kun näin noi ja syöksyin niitä päin! Myyjä oli vaan että "juuuuu mää vahdin tätä takkia sillä aikaa". Vilan myyjät on kivoja, vaiks ne pakottaakin sut ostamaan kaiken vaiks oikeesti oot menossa ostamaan jotain pipoa.

Food is good. 1. KALAPALAT JA TARTAR-KASTIKE. Tossa oli kyl jotain ruohosipulisoosii. Tää on se ruoka minkä takia koulussa oikeesti joskus liihottaa ruokalaan sydämen kuvat silmisä! Ko ei oikeen tota samaa settii saa missään muualta. Koulussa se maistuu parhaalta. En mä mitää tollassia kalapaloja ala kyl kotona vääntää, eikä ne kuitenkaa ees maistuis samalta.
2. Avokadopasta. Jojo olis vaa että "hipstah" mut se on silti nii hyvää.
3. Vadelmaeskimot 4. Mun hyväsoosista salaattia ja karjista! BEST
5. Petra teki pastaa ja mä tein muffineit ja sit syötii ja valitettiin koko ilta ähkyä ja kytättiin Niken air maxeja netistä.
6. Lettukestei!
7. Tätä mä syön ain arkena :D
8. Joku sunnuntai vedettii pihalla jädee ja oman puskan vadelmia. Hyvväää.

Ostin siis talvitakin. Elokuu on hyvä kk siihen. Huomasin et mul on noi samat valkoset ja paskaset converset kolmessa edellisessäkin plokipäivityksessä. Kyl mä käytän muitakin kivempia kenkiä, emmä vaan tajuu miks noi on aina kuvissa :D

Ja kengistä puheenollen, air maxit ovat tulossa syliini < 3_____ < 3 Ja jossain vaiheess toivottavasti uudet juoksutossutkin.   Mut musta tuntuu et oon palaamassa johonki kultaselle kolmannelle luokalle, tuntuu et haluisinkäyttää tollassia normilenkkareita sillee iha normaalisti vaiks koulussa tahi missä vaan.

Paskaset conssit mukana menossa. Olispa aina elokuu.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Jees jees Mia oot kuuma. Ei mulla muuta t:bAlex

Pink Ice Cream Bar