4.6.2013

Alko riittelee

Mulla oli tähän otsikoksi jotain 45 vaihtoehtoa ja repeilin niitä täällä yksinäni. Mun pitäs todellakin saatana (markoboyn tartuttamaa) nukkua nyt, mut en saa unta. Oon väsynyt...

Ja pääsiäisen jälkeen on tapahtunu jos jonkinmoista, mut en nyt ala jaarittelemaan mitään vaan pläjäytän vaan jotain kuvia kehiin. Hyvin mennöö jokatapauksessa!

- oon saanu paljon uusia kavereita t. Mia 5v.
- alkanu pelaa vähä korista ja frisbeegolffeay
- ja ollut hyvin rahaton toki
- mutta naatiskellut silti
- loora tule kylään


OLETKO MIES VAI PALIKKA ? Käski kysymään ystäväni Santeri.


Perus reenit. Kuvassa vilijonkka, mun serkku J ja petruusi.


Ollaan mökkeilty paljo!


Ja opeteltu käyttämään meijjän uutta venettä. Tai siis mä oon opetellu. Mulla meni tosi kauan tajuta yhtään mitään ja mun serkku vaa luontasesti tajus heti kaikki. Miähet.
MO!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oot kuuma ja täs blogis ei oo mitään järkeä. Oon koukussa. -Alex

Mia kirjoitti...

hahah! kiitti <33 ei ookkaa

Pink Ice Cream Bar