2.4.2013

Pääsiäispäivitys, jolo!

Leivoin piirakkaa. Ne on parhaita asioita maailmassa. Petra teki mulle myös sen liukuvärjäyksen mitä toivoin. 
Tässä kuvassa on uusi ihana tuttavuuteni Petra, jonka kanssa on aina kivaa ja tunnen mutkatonta yhteenkuuluvuutta! Teppokin tykkää petrasta, vaikka se ei aina jaksa näitä tempauksia ihan...
Oh oh hohhohhoo.
Aahh, krääsää. Mun oli pakko ostaa toi pumppu kun noissa ihanissa "Mikki hiiri" - ilmaballuuneissa sanottiin että vaan sitä saa käyttää. Ostin ne ihan fiiliksissä ja niin... Ne olikin jotku marsu-ilmikset mitkä pysty kyllä puhaltaa ihan suullakin.

Eilen tapahtui omituinen juttu: Me ollaan puhuttu paljon kuumailmapalloista ja ollaan vähän läpiköity et Teppo kosis Petraa kuumailmapallossa (sillai vizinä) ja ne on fiilistelly muutenkin niitä (mä en koska pelkään). Lisäks taannoisella pihlavareissulla istuttiin Teboililla ja ihailtiin sen kylttiä missä luki Teboil ja sydän koska se oli melkein niinku Tebo ja sydän. Sitten:


Väärä Petra voitti!!!11111


Mut niin, kevät rullaa, kaikenlaista kivaa on tapahtunut ja tulee varmasti tapahtumaan. Ollaan suunniteltu kesäksi matkaa Kreikkaan ja muutakin kivaa. Tatskakin olis kiva, reiteen ehkä Sailor Moon-sauva. Ilari on myös hehkutellut sellasta rekkasimulaattoria, vois testata sitä mun pleikka-ohjaimen kanssa koska oon vaa nauranut niin paljon Ilarin intoilua siitä. Sanoin just kamulle että:



Että  näihin tunnelmiin, Hello!

Ps. Sim city 5 on besu myös. Ja Teekoopia.


3 kommenttia:

petu kirjoitti...

petu <3 mia <3 teboil <3 kuumailmapallo <3 yolololoo <3 juustokakku <3 misery <3 koska muutetaa pihlavaa<333333

ps on aika hyvä miäli ku o teihi tutustunu

pps oon tän näköne ♥v♥

ppps en lähe pakul ikeaa kyl sit pitkää aikaa oon sen täsä ottanu onkeeni

Mia kirjoitti...

Onkeen otto oli hyvä <3
oon onnelline ko oot happy.
minäkin

Anonyymi kirjoitti...

OOKS SINGGU!

Pink Ice Cream Bar